Izzat.

Sayang.
Terima kasih kerana hadir dalam diri ini,
Terima kasih kerana tahan dengan perangai diri ini,
Terima kasih kerana jadi yang terbaik untuk diri ini,
Terima kasih kerana sayang aku dengan sepenuh hati,
Terima kasih kerana ada dengan aku tak kira waktu,
Terima kasih kerana pernah menangis sebab aku, :p
Terima kasih kerana jaga aku.
Terima kasih kerana ambil berat pasal aku.


Sayang.
Kau mungkin tidak tahu,
Yang aku terlalu cintakan dirimu,
Mungkin kadang-kadang aku terasa tak berapa bagus untuk kamu,
Tapi percayalah sayangku,
Aku hanya perlukan kamu setiap waktu.

Walaupun kita masih baru,
Aku terlalu bersyukur kerana dianugerahkan kamu,
Kau hadir tepat pada waktu,
Tuhan sahaja tahu,
Bertapa aku mencintai dirimu.

Sayang,
Aku berdoa,
Agar kita kekal selamanya,
Walaupun jalan cerita kita tak di izin olehNya.

Kasih dan sayang yang kau berikan,
Akan aku simpan.
2 tahun kita bersama,
Sakit, kecewa, menangis,
Kita tetap sama,
Terima kasih nd atas segalanya.



Perjalanan kita masih panjang,
Berdiri disebelah aku,
Pegang tangan aku,
Peluk tubuh aku,
Pimpin perjalanan aku.
I Love You!

No comments:

Post a Comment